OlliOlli World: VOID Riders
Skate me naar je leider – de VOID Riders zijn aangekomen in de eerste uitbreiding van OlliOlli World! Bizar brute buitenaardsen Sair’Rah, Khehvyn en Pftangxi zijn aangekomen in Radlandia, met de bedoeling om skate-exemplaren te verwerven voor de machtige Nebulord. OlliOlli World: VOID Riders brengt je in een avontuurlijke nieuwe wereld vol uitdagingen en ruimte-uitrusting terwijl je je voorbereidt op het betreden en verkennen van een buitenaardse omgeving: de V.O.I.D. Voel de flow terwijl je door het besneeuwde Cloverbrook trekt, door de griezelige Sunshine Valley grindt en het stormachtige Burntrock bezoekt. Terwijl je Radlandia doorkruist, word je meegesleurd in een buitenaardse ontvoering met het nieuwe trekstraalmechanisme. Maak indruk op Nebulord met je buitenaardse stijl en misschien word je wel zijn favoriete skatende alien! Kick-flip naar de vetste uithoeken van de ruimte in het volgende buitenaardse avontuur van OlliOlli World. VOID Riders is de eerste van twee uitbreidingen voor het bekroonde spel OlliOlli World, gemaakt door studio Roll7, de met een BAFTA en andere awards bekroonde studio. Belangrijkste kenmerken: ● Betreed de V.O.I.D.: ollie door een verscheidenheid aan levels met je buitenwereldse metgezellen en ervaar een geheel nieuwe kant van Sunshine Valley, Cloverbrook en Burntrock. Terwijl je buitenaardse cohort skate-exemplaren (en koeien) ophaalt, overwin je hindernissen die voor je liggen om de thuisplaneet van de VOID Riders te ontsluiten: V.O.I.D. ● Ufowaarneming: “de zwaartekracht tarten” krijgt een heel nieuwe betekenis in VOID Riders. Maak kennis met enorme lichtstralen die alles op hun pad optillen... ook jou! Til je tricks naar een hoger niveau en grijp je plank vast voordat je de trekstraal raakt. Als het je lukt, kun je de anti-zwaartekracht in je voordeel gebruiken om nog coolere tricks uit te voeren. Mis je die kansen, dan riskeer je een crash als nooit tevoren. Klaar voor de uitdaging? ● Extradimensionale expressie: toon je ware zelf met een buitenwereldse look, met alles van buitenaardse streetwear tot een koeienonesie. Er zijn veel gloednieuwe aanpassingen beschikbaar om je persoonlijke sci-fi-stijl te overstijgen met unieke outfits, frisse emotes en gelikte tricks. OlliOlli World: VOID Riders is de eerste uitbreiding die afzonderlijk kan worden gekocht of als onderdeel van de OlliOlli World-uitbreidingspas of de OlliOlli World Rad Edition. Het OlliOlli World-basisspel is vereist om uitbreidingen te spelen. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet.