Oddsparks - Making Music
Bouw. Automatiseer. Componeer. Bouw op de beat en voel het ritme van je eigen automatisering in de Making Music-DLC van Oddsparks: An Automation Adventure! In deze speelse, maar krachtige DLC maak je kennis met een gloednieuw muzieksysteem waarmee je je fabriek in een harmonieuze eenheid van ritme en melodie verandert. Vind de crescendo in je creativiteit, haal muziek uit je machines en leg harmonie in je harde werk! Componeer terwijl je bouwt Elke stap van een Spark kan nu letterlijk de juiste toon aanslaan! Laat Musical Pressure Plates noten afspelen als Sparks eroverheen lopen en breng via het logicasysteem ingewikkelde arrangementen tot leven met Musical Speakers. De Sparks bepalen de timing en alle items in de wereld kunnen verschillende geluiden voortbrengen. Maak je eigen instrumenten en geluiden Laat je muzikale creativiteit stromen! Ontgrendel het Musical Workstation en creëer een complete set van 12 muzieknoten en 2 octaafmarkeringen. En dat is nog niet alles: met je Sawbench kun je nu vier leuke speelgoedinstrumenten maken – piano, fluit, luit en xylofoon – om je werkplaatsen op te vrolijken met muziek. Schitter op het podium Wil je je Sparks zien rocken? Bouw dan de Spark Showcase - Band, een speciaal concertpodium waar je Sparks synchroon kunnen optreden.