>observer_
Wat zou jij doen als je angsten werden gehackt? Het is 2084. Jij bent Daniel Lazarski, een speciale neurale detective (een zogenaamde Observer) die deel uitmaakt van een door het bedrijfsleven gefinancierde politie-eenheid met de taak om de breinen van verdachten te hacken en binnen te dringen. Wanneer je een mysterieus bericht ontvangt van de uit je leven verdwenen zoon, een topingenieur van de almachtige Chiron Corporation, reis je naar de smoezelige achterstandswijken van Krakau om op onderzoek uit te gaan. Wanneer je de breinen van criminelen en hun slachtoffers hackt om aanknopingspunten te vinden, moet je hun diepste angsten opnieuw beleven. Hoe ver wil jij gaan om de waarheid te achterhalen? >observer_ is ontwikkeld door Blooper Team, de makers van Layers of Fear, en een cyberpunk-horrorgame die is ontworpen voor volwassenen. Wat je ziet ontregelt je.