Oaken - Demo
De wereld van Oaken is een mythische plek in een onbekende tijd en ruimte, uitgestrekt over de takken van de Great Oak: de grote eik. De bewoners zijn geesten, die allen luisteren naar de stem van de eik, genaamd de Oak Song. Het verlies van die stem zet een reeks gebeurtenissen in gang die uitlopen op een strijd die de Great Oak ofwel geneest, ofwel verwoest. Kenmerken: - Roguelike campagne vanuit heldenperspectief, op basis van kaarten. - Een magische wereld vol geesten met Keltische en inheemse invloeden. - Een willekeurig gegenereerde wereldkaart vol levels, bazen en gebeurtenissen om te ontdekken. - Unieke, zeer tactische gevechten op een zeshoekig speelveld, waar positie en rotatie essentieel zijn. - Upgrade je spreuken en geesten naar wens. - Eenvoudig te leren, moeilijk om te beheersen, met eenvoudige en moeilijke versies voor elk type speler.