Nowhere Girl
Nadat je je verdriet hebt weg gedronken met een motortovenaar ben jij, de hoofdpersoon van dit verhaal, wakker geworden met een geest in je bed! Haar staart zit aan je been geketend en ze is net zo bang als jij! Je kunt schoppen, worstelen, gillen en schreeuwen wat je wilt, maar er is maar één manier om het arme ding te bevrijden. Je moet verliefd op haar worden. Het gevoel hoeft niet wederzijds te zijn. Is het het waard om verliefd te worden op iemand die je zal verlaten? Heb je op dit gebied ooit een keuze gehad? Kun je er op zijn minst plezier aan proberen te beleven, zolang het duurt? Of is het gewoon te moeilijk om iemand te laten gaan?