Not For Broadcast: Tiny Trophy
Nieuw: de ultieme voorbestellingsbonus, de Not For Broadcast-trofee! Hij is niet te koop en hij is niet voor jan en alleman! Deze prachtig vervaardigde trofee is geen goedkope snuisterij, maar een symbool van je dapperheid en toewijding aan de wereld van televisie. Deze kleine trofee van drie centimeter, met de hand gemaakt in een kleine ambachtelijke overzeese fabriek, is zowel qua stijl als qua substantie een zwaargewicht. De fijne details en het ontwerp getuigen van de vaardigheden van de makers. De glanzende marmeren voet vormt een sterke basis voor de sierlijke trofee, waarvan het vergulden oppervlak je uitmuntendheid voor altijd zal weerspiegelen. Het is een tastbare expressie van je passie, een herinnering aan alle uren die je hier in de editingkamer van Channel One zult besteden om de beste content voor ons publiek te produceren. Het is een fysiek voorbeeld van hoeveel je om ze geeft en hoeveel wij om jou geven. Als je deze trofee in je handen hebt, lijkt het alsof alles goedkomt. Als je deze trofee op je werk op je bureau zet, zal het hele team jaloers op je zijn. Ze zullen het slanke ontwerp bewonderen en de toewijding die hij vertegenwoordigt waarderen. Je zult je collega's met trots kunnen vertellen dat jij een van de eersten was die de game vooraf heeft besteld, en zij zullen je aankijken en zeggen: "Welke game?", "Wat is vooraf bestellen?". Dit schitterende stukje gamegeschiedenis is de perfecte aanvulling op ieders collectie. Deze trofee symboliseert je liefde voor je carrière, de waarheid en het universum van Not For Broadcast. Mis dus deze grote kans niet! Bestel de game vóór 23 maart vooraf en op je eerste werkdag zal hij op je bureau staan te pronken. Disclaimer: het juridische team van Channel One heeft ons verzocht om duidelijk te maken dat dit een digitale trofee van 'polygonen' en 'textures' is, en geen 'fysieke' of 'tastbare' trofee in de strengste, saaie, juridische zin van het woord.