No Umbrellas Allowed
Welkom bij je nieuwe baan als winkelmanager bij Darcy's, Ajik City's beste tweedehandswinkel. Met behulp van je robotassistent ga je een ruim assortiment aan spullen taxeren, waarderen, in- en verkopen. Maar denk eraan: paraplu's zijn niet toegestaan. AVAC kijkt toe… No Umbrellas Allowed speelt zich af in een futuristische sciencefiction-dystopie waar hebzucht een misdaad is en de emoties van de bevolking worden onderdrukt met een drug genaamd 'Fixer', dat wordt toegediend via regenbuien. Via een reeks vreemde gebeurtenissen word je de manager van een zeer bekende tweedehandswinkel genaamd Darcy's. Door de fijne kneepjes van het vak te leren, en met hulp van een luidruchtige robotassistent, probeer je geld te verdienen, de reputatie van de winkel te vergroten en je schulden af te betalen. Dat alles terwijl je er alles aan doet om niet de aandacht te trekken van AVAC (het genootschap voor slachtoffers van hebzuchtmisdaden).