No Man's Sky
No Man's Sky is geïnspireerd op de avonturen en verbeeldingskracht die we van de klassieke sciencefiction kennen en biedt je een heel universum om te verkennen, boordevol unieke planeten, levensvormen, constant gevaar en actie. In No Man's Sky is elke ster het licht van een afgelegen zon, elk omringd door bewoonde planeten die je allemaal kunt bezoeken. Vlieg vanuit het diepst van het heelal naar planeetoppervlakken, zonder laadschermen en limieten. In dit oneindige universum ontdek je plekken en wezens die andere spelers nog nooit hebben gezien en misschien ook nooit zullen zien. Ga op een epische reis In het centrum van de Melkweg klopt een onweerstaanbaar ritme dat je aanspoort om de ware aard van de kosmos te ontdekken. Geconfronteerd met vijandige wezens en woeste piraten, weet je echter dat je een prijs voor de dood moet betalen en dat overleving volledig aankomt op de keuzes die je maakt voor je schip, wapen en uitrusting. Vind je eigen lotsbestemming Jouw reis door No Man's Sky is helemaal aan jou. Ben jij een vechter, loerend op de zwakken om hun rijkdommen in te pikken, of schakel je piraten uit voor hun buit? Jij hebt de macht als je je de snelheid en wapens van je schip verbetert. Of ben je een handelaar? Vind kostbare grondstoffen in vergeten werelden en verkoop ze voor de hoogste prijs. Investeer in meer opslagruimte en strijk enorme winsten op. Of ben je misschien een ontdekkingsreiziger? Ga verder dan de bekende grenzen en ontdek plekken en dingen die niemand ooit heeft gezien. Upgrade je motoren om nog grotere sprongen te maken en versterk je pak om te overleven in giftige omgevingen. Deel je reis Het universum is een levende, ademende plek. Handelskaravanen reizen van de ene ster naar de andere, facties strijden om territoria, piraten hebben het op argeloze reizigers gemunt en de politie rust nooit. Alle spelers leven in hetzelfde heelal en je kunt ervoor kiezen om je ontdekkingen met hen te delen via een kaart die het hele universum omspant. Misschien zie je de resultaten van hun acties wel, naast die van jezelf...