Niva
De beste boeren verdienen iets speciaals! Met de Rostselmash Niva DLC vergroot je je game-vaardigheden. Zodra je deze hebt gedownload, is de extra combiner beschikbaar in de winkel van het spel. Zorg ervoor dat je voldoende saldo hebt om hem te kopen.