NIEUWE GAME +
Zin in meer actie? Start een nieuwe game met alle skills en items van je vorige uitgespeelde game. Verover betere buit, slacht nog meer woeste beesten af en beleef het epische fantasy-avontuur The Witcher 3: Wild Hunt opnieuw!