Next Up Hero
Vechten. Sterven. Winnen! (En waarschijnlijk nog wat meer sterven). Next Up Hero is een kerkergame met handgetekende helden die zich een weg hakken, kappen, bongodrummen, boemerangen en vliegen door Ventures. Kies je held en begin met het veroveren van de kerkers, het verbeteren van je wapenrusting en het maximaliseren van je stats. Als je je bijzonder heldhaftig voelt, kun je ook een vriend uitnodigen voor co-op. Je hebt alle hulp die je kunt krijgen nodig. Speltype Dungeon Maker: Maak een woeste kerker en daag de community uit om die te verslaan. Als ze de kerker verslaan, mogen ze een deel van zeldzame buit houden. Als ze falen, is de schat van jou. Perma-permadood: Dood is zo permanent in Next Up Hero, dat je 'echo' achterblijft voor de volgende speler om op te staan. Mensen gaan heel veel dood in Next Up Hero, daarom mag je 20 AI-volgers weer tot leven roepen! Mixer Interactive ingeschakeld: Het is Hero vs. Dirge, powered by Mixer Interactive. Toeschouwers kunnen het echoleger besturen. Ze kunnen zo de held helpen om te overleven of de Dirge-vijanden helpen door de speler te vertragen en bevriezen.