New Holland
Vergroot je game-ervaring met de nieuwe, officiële uitbreiding van Farming Simulator 15! Deze DLC bevat nieuwe machines van New Holland. Vergroot je efficiëntie met een nieuwe hakselaar en verschillende opzetstukken om je velden te bewerken! Zodra de extra content is gedownload, zullen deze beschikbaar zijn in de winkel van het spel. Zorg dat je voldoende saldo hebt om ze te kopen.