Neverwinter Cosmic Caper Pack
Verken Wildspace met het Cosmic Caper Pack, exclusief voor Xbox! Dit pack bevat: De titel Cosmic Caperer 5 Scrolls of Mass Life Cosmic Caperer’s Cloak Alle voorwerpen zijn na het ophalen verbonden aan een account. De titel kan door alle personages op het account opnieuw worden geclaimd als hij is geopend vanuit de Reward Claims Agent.