Neva - Complete Edition
Neva is een emotioneel beladen actie-avontuur van het visionaire team achter het veelgeprezen GRIS. Neva vertelt het verhaal van Alba, een jonge vrouw die na een traumatische ontmoeting met duistere krachten gebonden is aan een geheimzinnige wolf. Samen vertrekken ze op een gevaarlijke reis door een wat vroeger een mooie wereld was maar die nu langzaam om hen heen vergaat. Na verloop van tijd evolueert hun relatie, Ze leren samen te werken en elkaar te helpen om steeds gevaarlijkere situaties te trotseren. De wolf groeit van een rebelse welp op tot een indrukwekkende, volwassen wolf die zijn eigen identiteit wil ontwikkelen. Daarbij worden Alba's liefde en hun toewijding aan elkaar op de proef gesteld. Terwijl ze dreigen overweldigd te worden door de vervloekte wereld, doen Alba en haar dappere metgezel er alles aan om samen te overleven en een nieuw thuis te creëren. Neva: Prologue Volg Alba terwijl ze een spoor witte vlinders volgt die haar tot diep in het aangetaste moeras brengt. Daar komt ze een angstige wolvenwelp tegen die verdwaald en alleen is. Alba is vastberaden om haar te helpen en moet het vertrouwen van het wolfje winnen om haar door de wildernis te leiden. Samen nemen ze het op tegen nieuwe vijanden, gevaarlijke beproevingen en een monsterlijke kracht die hen uit elkaar dreigt te drijven. Neva: Prologue is bedoeld om gespeeld te worden na het voltooien van de hoofdgame en biedt een diepere uitdaging en rijk verhaal voor terugkerende spelers. De uitbreiding introduceert drie nieuwe locaties, elk met unieke gameplay-elementen, evenals nieuwe uitdagingen, vijanden en intense eindbaasgevechten.