NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
Het nieuwste meesterwerk uit de alom geprezen STORM-serie neemt je mee op een kleurrijk en adembenemend avontuur. Profiteer van het volledig vernieuwde gevechtssysteem en maak je klaar voor de meest epische gevechten ooit in de NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM-serie! In NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 heb je bij je ontmoetingen met de meest woeste vijanden ooit de beschikking over een uitgebreid arsenaal aan Ninja-vaardigheden. Enorme aanvallen in de vorm van “Ultimate Jutsus”, energieke bewegingen met de “Awakening”, de onnavolgbare shurikens en kunai's, en een unieke speelstijl voor iedere ninja! Bereid je voor op de meest langverwachte STORM-game ooit gemaakt!