My Simple Puzzle
"My Simple Puzzle" is een slimme app voor ontspanning. Het samenstellen van puzzels samen met familie en vrienden is een geweldige tijd die je vaak zult onthouden. Enkele kenmerken van "My Simple Puzzle": - Ondersteunt 31 talen: English, 简体中文, Русский, Español, Deutsch, 日本語, Français, Polski, 한국어, Türkçe, ไทย, 繁體中文, Italiano, Čeština, Português, Українська, Nederlands, Magyar, Svenska, Dansk, Tiếng Việt, Suomi, Norsk, Română, Ελληνικά, Български, עברית , العربية , हिंदी, Afrikaans, Indonesia - Een standaardcollectie van 180 afbeeldingen van hoge kwaliteit (gegroepeerd in 9 secties: "Dieren", "Vogels", "Planten", "Natuur", "Zee", "Architectuur", "Kunst", "Speelgoed" en "Anderen"). - Eigen collectie: U kunt uw eigen afbeeldingen toevoegen (van elke grootte en verhouding, in elke hoeveelheid). - Het aantal onderdelen instellen: U kunt (naar eigen goeddunken) elk aantal delen instellen waarin de afbeelding wordt verdeeld. - Het spel opslaan / laden (inclusief automatisch opslaan): je kunt het huidige spel op elk gewenst moment opslaan en later voortzetten. - Weergave van gemaakte fouten: U kunt de aan- / afwezigheid van gemaakte fouten zien en deze verwijderen. - Help: Wanneer u de optie "Help" selecteert, vertelt de applicatie u waar u het geselecteerde stukje van de puzzel moet plaatsen. - Vergelijking: wanneer u de optie "Vergelijken" selecteert, geeft de applicatie in de modus Volledig scherm de opgegeven locatie en het geselecteerde stukje van de puzzel weer (voor het gemak van vergelijking). - Zoomen: u kunt in- en uitzoomen op het beeld. - Aanpassen van het niveau van transparantie van het beeld: om de complexiteit van het spel te vergroten / verminderen. - 16 achtergrondkleuropties: van donker tot licht. Ondersteunde controllers: Xbox