My Bakery Empire: Bake With Style DLC
Met deze DLC speel je vrij: - 26 trendy shirts - 26 stijlvolle rokken en broeken - 15 chique schorten - 15 professionele koksmutsen - 15 modieuze schoenen - 52 verschillende kapsels - 26 prachtige sieraden - 7 fascinerende oogkleuren - 6000 extra munten om dessertdecoraties, kleding of bakkerijen te kopen Transformeer Lizzie's stijl met een heerlijk aanbod van meer dan 180 nieuwe en fascinerende make-over items die een vleugje glans aan haar look zullen toevoegen!