MXGP3 - Additional Tracks
Koop de extra content MXGP3 - Additional Tracks en maak de emoties uit het verleden opnieuw mee op 3 van de beroemdste circuits van het MXGP-kampioenschap van 2015: Nakhonchaisri, Villars sous Ecot en Uddevalla!