MXGP 24 - 360 Seventy4
Deze DLC geeft je toegang tot een complete Fox Racing livery bestaande uit een helm, masker, shirt, broek en laarzen. Deze livery is de 360 Seventy 4, deze zomer verkrijgbaar via de Fox Racing website.