MX vs ATV Legends - 2025 KTM Loyalty Bundle
Til je races naar een hoger niveau met de KTM 2025-bundel! Deze bundel bevat alle 13 voertuigen van KTM, zodat je toegang hebt tot de hele selectie om elke baan te veroveren! Of je nu houdt van snelheid, kracht of wendbaarheid, dit pack heeft het perfecte voertuig voor jou!