MX Nitro
Waanzinnige motorcross-stunts en races vol Nitro-boosts met MX Nitro! Een overdosis adrenaline op halsbrekende snelheden: Welkom bij de MX Nitro-wereld van superspannende motorcross-races. Haal jij bottenbrekende stunts uit om de Nitro-boosts te pakken te krijgen die je nodig hebt om te winnen? Je moet snel racen, hoog vliegen en combo's maken met de meest levensgevaarlijke tricks die je kunt leren. Pak eerst je motor, zorg dat je de bediening ervan in de vingers hebt en dan ben je klaar voor een reis door adembenemende locaties. Ontgrendel gigaveel stunts en heers op de circuits om een MX Nitro-kampioen te worden. Gamekenmerken: - PvP tegen geesten van andere spelers - 13 hardcore eindbazen - Meer dan 40 circuits wereldwijd - 55 waanzinnige stunts - Aanpassing van coureur en motor - Uitdagingen en prestaties - Hardrockende soundtrack - Geavanceerde fysica.