Mutazione
MUTAZIONE is een adventure-game waarin persoonlijk drama net zo zwaar weegt als het grootschalige avontuur. Verken je omgeving als de 15-jarige Kai, die net is aangekomen in de vreemde en geheimzinnige gemeenschap Mutazione om voor haar zieker grootvader Nonno te zorgen. Maak nieuwe vrienden; leg muzikale tuinen aan; bezoek barbecues, optredens en boottochten; en begin een spirituele reis om iedereen te redden van de vreemde duisternis die het middelpunt van alles vormt.