Mortal Kombat 11
Mortal Kombat is terug en beter dan ooit in een nieuwe versie van de beroemde franchise. De gloednieuwe aanpasbare personagevariaties bieden een ongekende controle over de uitrusting van de krijgers en de mogelijkheid om er je eigen draai aan te geven. De nieuwe grafische engine toont elk bottenverpulverend moment in zoveel detail dat je het haast kunt voelen. De toonaangevende filmische verhaalmodus van Mortal Kombat bevat bovendien een lijst met nieuwe en bekende Klassic-krijgers en bouwt voort op de meer dan 25 jaar oude epische saga.