Mortal Kombat 11 Kombat Pack 2
Kombat Pack 2 bevat de vechters Mileena, Rain en iconische gast Rambo, met het uiterlijk en de stem van acteur Sylvester Stallone. Rambo Rambo, een voormalige commando geplaagd door zijn tijd in Vietnam, is ruw, agressief en staat erom bekend dat hij gevaarlijke missies alleen aangaat. Nu brengt hij zijn brute vaardigheden mee naar Mortal Kombat. Mileena Mileena is de perfecte mix van Baraka's woestheid en Kitana's sierlijkheid. Deze kloon is vooruit in de tijd gebracht en weet nu van haar heerschappij als keizerin en haar dood door Kotal Kahn. Ze is vastbesloten haar troon te heroveren. Rain Rain sloot zich aan bij Edenia's leger voor een betere toekomst. Dankzij zijn strategisch genialiteit kreeg hij al snel de leiding. Rain gebruikte zijn rang om zijn vader te vinden en was geschokt toen hij ontdekte dat zijn vader een god was. Rain strijdt voor zijn rechtmatige plaats in het pantheon van Edenia.