Moonlighter
Elk avontuur moet beloond worden Lang geleden werd een aantal poorten ontdekt tijdens een archeologische opgraving. Men realiseerde zich snel dat deze oude doorgangen leidden tot verschillende werelden en dimensies. Een klein dorp genaamd Rynoka werd gesticht in de buurt van graafwerkzaamheden om de avonturiers te bedienen, die zo dapper en roekeloos waren om op zoek te gaan naar ongewoon grote schatten. Moonlighter is een actie-RPG met bandiet-elementen. Ontdek de dagelijkse routines van Will, een avontuurlijke winkelier die stiekem droomt een held te worden. Leid een winkel Terwijl je je zaken doet in Rynoka, kun je[b]artikelen te koop aanbieden, de prijs zorgvuldig vaststellen, goudreserves beheren, assistenten werven en je winkel upgraden. Wees voorzichtig, want enkele verdachte personen willen misschien je kostbare spullen stelen! Vecht in stijl Als je verschillende vijanden en bazen verslaat, leef je dan uit met uitdagende en vergaande vechtmechanismen. De diepte van strijd is afhankelijk van de wisselwerking tussen je wapens en vaardigheden, vijanden en omgeving. Vind de vechtstijl die voor je werkt. Herstel het dorp Ontdek meer over de andere burgers terwijl je de welvaart van dit commerciële gehucht herstelt. Help nieuwe bedrijven te vestigen en zie hoe ze groeien in het idyllische Rynoka. Ambacht en betovering Ambacht en betovering zijn noodzakelijk voor je carrière. Je moet samenwerken met de andere dorpsbewoners op nieuwe wapens te vervaardigen en bestaande apparatuur te betoveren. Hierdoor ontstaat heel veel flexibiliteit en wordt de manier waarop je apparatuur wordt gebruikt specialer. Pak de buit Betreed vreemde werelden door de poorten en verzamel waardevolle voorwerpen uit exotische beschavingen: middelen, wapens, bepantsering en eigenaardige artefacten. Je kunt helaas niet alles meenemen! Gebruik het unieke voorraadsysteem verstandig om de meest winstgevende buit mee te nemen. Open de poorten Poorten leiden tot andere werelden. Elke serie is uniek en dwingt je om slimme beslissingen te nemen. Je weet nooit wat je onderweg tegenkomt – daarom moet je op alles voorbereid zijn.