Monster Hunter Rise + Sunbreak
Beleef Monster Hunter Rise en zijn enorme uitbreiding Monster Hunter Rise: Sunbreak in één handige set! Inhoud: - Monster Hunter Rise (volledige game) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (uitbreiding) Ervaar de spanning van de jacht! Verken nieuwe kaarten en neem het op tegen angstaanjagende nieuwe monsters, waarbij je gebruikmaakt van een nieuwe, dynamische jachtstijl die je in staat stelt om je nog vrijer te verplaatsen. De ultieme jachtbelevenis wacht op je in Monster Hunter Rise en z'n uitbreiding Monster Hunter Rise: Sunbreak. - Over Monster Hunter Rise Jaag op een verscheidenheid aan nieuwe monsters en geniet van nieuwe gameplay-toevoegingen zoals de Wirebug en het nieuwe Palamute-maatje. - Over Monster Hunter Rise: Sunbreak (uitbreiding) De wereld van Monster Hunter Rise wordt groter en diepgaander met deze enorme uitbreiding waarin nieuwe monsters en locaties op je wachten. Let op: Monster Hunter Rise en Monster Hunter Rise: Sunbreak zijn beide apart verkrijgbaar. Pas op dat je niets dubbel aanschaft. *De items in deze set kunnen afzonderlijk gekocht worden. Let op dat je hetzelfde item niet twee keer koopt.