MONOPOLY DEAL
Het superleuke spel MONOPOLY, nu als spannend kaartspel!Neem het online op tegen je vrienden of de community in dit hectische kaartspel. Steel kaarten, in schulden en verzamel als eerste drie eigendomsets van verschillende kleuren. Bouw aan je eigen imperium op een nieuwe en nog snellere manier!Alles wat je leuk vond aan MONOPOLY is nog steeds aanwezig, maar nu sneller en nog toffer!