Mob Control: Gold Edition
Ervaar het vreemd bevredigende gevoel van jouw menigte die groeit terwijl je richt en schiet op de poorten! Zie hoe je leger gigantisch wordt! Zet strategisch krachtige kampioenen in om door vijandige menigten te breken en hun basissen te bereiken. Kies de beste combo om te winnen! Kenmerken: - vuur nieuwe Ridder-mobs af die sterker en taaier zijn dan Normale mobs - gebruik de nieuwe kampioen Explodon met de vaardigheden Spring & Sla en het gebiedseffect Final Boom - activeer de ultieme vaardigheid Raketaanval om vijanden te bombarderen - open 12 extra boosterpakketten met kaarten - geef 25.000 extra munten uit om kaarten te upgraden in de wapenkamer - vuur mobs vanuit je kanon en breid je leger uit - lanceer sterke kampioenen wanneer je kanon is opgeladen - speel lokaal met een vriend en gebruik twee kanonnen tegelijk! - gebruik vermenigvuldigingspoorten of snelheidsboosts strategisch voor voordeel - vernietig vijandelijke basissen en versterk je eigen basis - speel zelfs tegen twee vijanden tegelijk! - ontgrendel en upgrade verschillende kanonnen, kampioenen, mobs en ultimates - open boosterpakketten om je kaartenverzameling te verbeteren Gebruik speciale elementen in de levels zoals snelheidsboosts, vermenigvuldigers, bewegende poorten en meer. Verdedig, verover en win in dit epische tower defense-spel! Heb je hulp nodig? Nodig een vriend uit en speel samen in de lokale multiplayer-modus! Bereid samen een strategie voor en vuur vanaf twee kanonnen tegelijk! Win gevechten om boosterpakketten van verschillende zeldzaamheid vrij te spelen en je kaartencollectie te versterken. Verzamelbare kaarten geven je een voordeel in je strategie. Ontgrendel alle kanonnen, mobs en kampioenen en zie hoe ze evolueren met elke upgrade! Breng je leger bijeen, gebruik je kaarten en word de tower defense-kampioen die je bedoeld bent te zijn!