Speciale aanbieding! Je krijgt 10 The Show-packs om je Diamond Dynasty-team op te bouwen en een uitrustingspack om je Road to the Show-speler aan te passen. Bevat teven de exclusieve knuppelskin voor Xbox-spelers! Na de aankoop moeten de items toegevoegd zijn aan de game zodra je die opnieuw opstart. De informatie over de items die je hebt toegevoegd vind je in je profielinbox.