MK1: Ghostface
De inwoners van de rijken zijn verlamd door paniek en vrezen het volgende slachtoffer te worden van deze seriemoordenaar. Dit pack bevat het speelbare personage Ghostface en gloednieuwe movesets die zijn gebaseerd op de Scream-serie.