MK1: Cyrax
Ontketen de kracht van Cyrax, de vechtkunstenaar die alleen onder haar eigen voorwaarden voor de Lin Kuei zal strijden. Dit pack bevat het speelbare personage Cyrax en alle nieuwe movesets.