misdaadbestrijdingspakket 6
Haal dit misdaadbestrijdingspakket in huis en speel als de caped crusader om de misdaad op je favoriete locaties te bestrijden, variërend van Arkham Asylum, Arkham City en Arkham Knight. Dit uitgebreide uitdagingenpakket maakt een geconcentreerde training in Freeflow Combat plus Invisible Predator-stealth mogelijk.