Misdaadbestrijder-uitdaging pack nr.1
Kies voor deze 'Misdaadbestrijder-uitdaging' pack en krijg 6 AR-uitdagingen voor Batman, Nightwing, Robin en Catwoman. Dit uitgebreide uitdagingen pack richt zich op training in het Freeflow-gevechtsstysteem en onzichtbare roofdier ('Invisible Predator') sluipaanvallen.