Volg Faith, een dappere freerunner, terwijl ze voor vrijheid vecht in de stad Glass. Deze ogenschijnlijk elegante hightech stad verbergt een verschrikkelijk geheim. Verken elke hoek van de straat: vanaf de schitterend verlichte daken tot aan de donkere en grimmige tunnels. De stad is enorm en overal vrij toegankelijk, met Faith als spil in het verhaal. Combineer haar vloeiende bewegingen en geavanceerde gevechtstechnieken in first-person perspectief met objecten in de stad om alles over de omgeving te leren en de samenzwering te onthullen. Dit is Mirror's Edge voor deze generatie, een spel dat de lat voor realisme in actie-avonturen nog hoger legt.