Minecraft-zweefparcourspakket Beesten
Verwonder je over de imponerende, machtige beesten terwijl je door drie legendarische landschappen te zoeven. Beklim de verraderlijke gletsjers van de yeti, duik door de baai van de kraken en vlieg hoog door de lucht waar de draak zich schuil houdt! Maar je bent gewaarschuwd: kom niet te dichtbij! Alleen beschikbaar voor Minecraft: Xbox One Edition (2014), niet compatibel met Minecraft (2017).