Minecraft: TRON Add-On
De digitale wereld van Disney's TRON valt Minecraft binnen! Pak je identiteitsschijf en vecht terug tegen de hordes van de Rode Garde die je wereld willen overnemen! digitaliseer jezelf in het raster en voltooi rasterruns om beloningen te verdienen en het op te nemen tegen de angstaanjagende Recognizers. Gebruik je beloningen om uitrusting zoals de Light Cycle, Light Glider en Light Ski te ontgrendelen en te upgraden!