Minecraft: Sonic Add-On
Sonic-boom in ELKE wereld met deze spannende Add-On! Verander in Sonic, Knuckles, Tails, Amy en Shadow! Ren met de snelheid van het geluid, sla blokken kapot, verzamel ringen en sla mobs alsof het Badniks zijn. Bouw je eigen levels met veren, spikes en dashboardpanelen! Geniet van Minecraft met alle ongelooflijke krachten van Team Sonic!