Minecraft-skinpakket Minispel Helden
Word een minispellegende met dit nieuwe sportieve skinpakket! Vlieg over de strakste zweefparcours in een lenig lamapak, probeer met pluizige kattenhandschoenen op onhandige wijze tuimelballen te vangen of trek je bewaarderpakje aan om zowel je gevechtscore als je modegevoel te op te krikken.