Minecraft-mashup Vault-Tec
Welkom in de woestenij! Kraak de kluis met 44 unieke skins, textures, mobs met nieuwe skins, een speciale post-apocalyptische kaart, originele Fallout-soundtrackcompilatie en een interface geïnspireerd op Pip-Boy.