Minecraft: Bluey's Huis
Maak je klaar voor een hoop plezier met Bluey, Bingo, mama en papa! Stap het huis van Bluey's familie binnen en speel spellen zoals Ik-Zie, Verstoppertje en Ragdoll. Vind de favoriete items van de familie om nog meer spellen en verrassingen vrij te spelen!