Mind Maze
Mind Maze is een competitief en logische spel dat gebaseerd is op het verovering van het speelveld. Plaats muren,bouw een doolhof,verover posities van het speelveld.Ontloop het creatie van gesloten hoeken om te verkomen dat ze worden veroverd door je tegenspeler. Bereken de bewegingen,ontwerp een strategie,maak logische vallen voor je tegenstander.Wees sluw, dwing je tegenstander een fout te maken en bestrijk het speelveld met een heftige lawine die je naar de overwinning draagt. Speel de singleplayer-campagne of neem het op tegen andere spelers in de "hotseat" -modus.