Mijnreconstructor-wapenbundel
Vuurt bio-mijnen af die na contact exploderen om Zeds te beschadigen en bondgenoten te genezen. Met alt-vuren worden alle geplaatste mijnen tot ontploffing gebracht. De bron van het basismateriaal is geheime informatie vanwege zorgen over de Gezondheidswetgeving. Mijnreconstructor ontworpen voor het Veldmedicus-voordeel heeft 5 unieke skinvarianten.