Metro Saga Bundle
De Metro Saga-bundel bevat de drie games uit de bekroonde Metro-serie: Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux en Metro Exodus Gold Edition (met alle bonus DLC) Reis van de verwoeste metrotunnels van Moskou naar de afgelegen woestenij van het post-apocalyptische Rusland. Ervaar drie van de beste singleplayer first-person shooters van het afgelopen decennium die gezamenlijk één episch avontuur vormen...