Metallic uitrusting - Noxusglitter (lasergeweer)
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■Metallic uitrusting - Noxusglitter C (lasergeweer) *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.