METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.2 BONUS CONTENT
Als aankoopbonus voor de collectie-editie bevat het Metal Gear: Ghost Babel uit 2000, de eerste titel van de serie voor draagbare consoles, en Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, met vele iconische nummers die de missies van Snake versterkten, van achtergrondmuziek uit de spellen tot vocale nummers. [Spellenlijst] Metal Gear: Ghost Babel [Soundtrack] Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 *De soundtrack kan worden beluisterd met de speciale audiospeler in het spel.