METAL EDEN Demo
Dit is de demoversie van METAL EDEN. De demo bevat de eerste twee missies van de game. METAL EDEN is een razendsnelle sf-FPS. De geavanceerde HYPER UNIT ASKA onderneemt een onmogelijke missie om de KERNEN van de inwoners van MOEBIUS te redden. Deze enorme, monolithische stad moest ooit een nieuw begin voor de mensheid inluiden, maar is veranderd in een dodelijke val. Baan je schietend een weg door de cybernetische strijd met het INTERNAL DEFENCE CORPS, neem het op tegen de ENGINEERS en ontrafel de mysteries van project EDEN.