Mercenary Kings
"In dit hectische 2D-actiegame maak je deel uit van de Mercenary Kings, het meest ervaren team van huurkrijgers op aarde, maar wanneer je kameraden gesneuveld zijn en de verschrikkelijke CLAW een uiterst geheime laboratoriumbasis ter grootte van een eiland in handen heeft, moet je alles doen wat in je macht ligt om hen te stoppen. Maar je trekt niet onvoorbereid ten strijde! Je back-up bestaat uit een team van malafide genieën en deskundigen op hun vakgebied! Ze kunnen munitie of body armour maken en op maat aanpassen, je was nog nooit zo klaar voor de strijd. Neem het alleen of met vrienden op tegen CLAW en red de wereld!"