Medieval Dynasty - Echoes Edition
Waan je echt in de middeleeuwen met Medieval Dynasty - Echoes Edition. Bouw je huis, help het dorp groeien en geef vorm aan wat je achterlaat. Verrijk je game met planten en extra decoraties uit de DLC Echoes of Nature, en geniet van al het natuurschoon. Alles wat je nodig hebt om je dynastie te beginnen zit nu in één bundel.