Mechaconda
Maak je klaar voor de arcade-evolutie! In Mechaconda bestuur je een mechanische slang op een zelfmoordmissie om het leger van Dr. EVIL te verslaan. Door klassieke groeimecanieken te combineren met bullet-hell-chaos, is elke wedstrijd een uitdaging op het gebied van overleven en strategie. Stel je uitrusting in realtime samen, kies uit tientallen upgrades en verander je staart in een dodelijke verdedigingslinie.