Mechacheeks-bundel
Ontworpen voor maximaal plezier. Word sterker met de Mechacheeks-bundel! Bevat: - Mythische Stumbler Mechacheeks - Nukes-voetstappen - 5000 edelstenen Deze bundel kan slechts één keer per account worden gekocht.